יום ראשון, 20 בדצמבר 2009

הגיע זמן ההמלצות!


ברצוני לחלוק איתכם חלק מהאתרים האהובים עליי...
אז ככה, נתחיל מאחד הבלוגים היפים שניתקלתי בהם אי פעם בשיטוטים באינטרנט, הוא די מורבידי אבל זאת הסיבה שאני כל כך אוהבת אותו (אני גם חושבת שהרעיון עצמו מקסים והוא מאוד מעורר השראה)


אחד הדברים האהובים עליי בעולם הם צילומי פולורויד! הם כל כך יפים, ולרוב לא משנה מה אתה מצלם זה יוצא כל כך חינני ואמנותי שלפעמים כשאני רואה חלק מהתצלומים באתר הזה בא לי למות...
אתר זה מאגד מאגר עצום של כל מי שרוצה לשתף את תצלומי הפולורויד שלו...ממש מומלץ לשוטט שם כשיש רבע שעה של חוסר ריכוז ובא לכם לשטוף את העין בדברים יפים...


ג'וש קיז הוא אחד המאיירים המעניינים, האובססיביים והמוכשרים...


את הצלם סול לייטר גיליתי בתערוכה מדהימה שערכו לו בפריז שנה שעברה בגלריה פיצקית ברובע הלטיני...הוא יהודי ניו יורקי שהחל לצלם בשנות ה-40 הצילומים שלו מושלמים בעיניי.


אני אפסיק כאן להפעם כי אני ממש מאמינה שדברים מאוד יפים זקוקים לעיכול וחבל להציף כי בסוף טובעים ולא רואים כלום! מקווה שתאהבו, תושפעו ושאיכשהו זה יעורר בכם השראה או סתם רגעים נעימים של יופי...

תגובה 1:

Aviv Itzcovitz אמר/ה...

אני רק תיקון - ג'וש קיז הוא ממש לא מאייר, הוא אמן.